Kampania Zielona Wstążka #DlaPlanety promuje pro-środowiskowe zachowania wyrażone w 10 EKOpostanowieniach.
W czerwcu, do podejmowania EKOpostanowień namawiali nas artyści graficy, którzy na motywach wybranych EKOpostanowień sworzyli osobiste interpretacje działań dla dobra planety.
W EKOpostanowieniach deklarujemy zmiany codziennych nawyków, ponieważ wierzymy, że każde indywidualne działanie przynosi poprawę stanu powietrza i spowalnia zmianę klimatu. Chociaż liczy się każdy głos promujący te działania, niektóre głosy mają wyjątkową siłę wyrazu. Tak własnie było w czerwcu, kiedy do kampanii #DlaPlanety włączyli się artyści graficy tworząc ilustracje zainspirowane wybranymi przez siebie EKOpostanowieniami.
Do kampanii Zielona Wstażka, podejmowania EKOpostanowień i promocji zrównoważonego stylu życia włączyli się:
- Andrzej Wieteszka
- Anna Wielbut
- Berenika Kołomycka
- Daniel de Latour
- Dennis Wojda
- Tomasz Lew Leśniak
Dziękujemy za zaanagżowanie, za talent i wrażliwość.
Ilustracyjne plakaty promujące EKOpostanowienia można było zobaczyć w pierwszym tygodniu trwania kampanii (kampania wystartowała 5 czerwca), w kilku miastach w Polsce. Były pokazywane czasowo w galeriach handlowych – CH Arkadia i CH Mokotów w Warszawie oraz CH Wroclavia we Wrocławiu; na przystankach komunikacji miejskiej w Gdyni; a także na dworcach w Rzeszowie, Krakowie i Wrocławiu. Miejsce na nośnikach reklamy zewnętrznej zostało usostepnione dla kampanii nieodpłatnie przez STROER MEDIA, Clear Channel, Miasto Gdynia, Miasto Rzeszów.
Poniżej prezentujemy layouty, jakie w formie plakatów CityLights prezentowane były na tablicach komunikacji miejskiej w Gdyni:
Andrzej Wieteszka
Anna Wielbut
Berenika Kołomycka
Daniel de Latour
Dennis Wojda
Tomasz Lew Leśniak
Rysunki zostały wykonane i użyczone nieodpłatnie do publikacji na nośnikach reklam zewnętrznych.