UN environment
Centrum UNEP/GRID-Warszawa

Decydenci, firmy i miasta pochwaliły się udziałem w tegorocznej kampanii Zielona wstążka #DlaPlanety. Na Instagramie ruszyła kampania reklamowa, zachęcająca do podejmowania EKOpostanowień.

Zaczęło się od informacji o uschnięciu liści najsłynnniejszej palmy w Polsce - tej na stołecznym Rondzie de Gaulle'a.

Wiadomość szybko rozeszła się po Facebooku, generując spore zainteresowanie - zarówno tradycyjnych mediów, jak i zwykłych użytkowników serwisu.

Przez kolejne dni internauci dzielili się informacjami o podejmowanych EKOpostanowieniach, odbywających się w ramach obchodów Światowego Dnia Środowiska debatach czy podświetlanych na zielono budynkach.

Poza relacjami medialnymi uwagę przyciągały działania, realizowane w różnej wielkości ośrodkach miejskich, a także deklarujący przypinanie zielonej wstążki czy założebnie zielonego elementu garderoby.

FB1

TT11

FB3

TT7

FB POZ

TT10

FB4

TT3

FB2

TT9

TT5

IG